22/4/11

Barça--->0-1<---Madrid!

Hoolaa!
Avui macarronis al teclat un altre cop des de Valencia!
Noies! Avui estic fatal, molt deprimida per la primera final que el Barça ha perdut en l'era de Guardiola com a entrenador, per això estic aqui, explicant-vos-ho. A sobre, jo estava a l'estadi, mirant-ho! Aiiix....Com vaig arribar a plorar..no us ho podeu imaginar...jo allà tope emocionada i abans que acabés el partit, bueno els 90 minuts del temps reglamentari, vaig començar a explicarl-s'hi  als meus germans i als meus pares, que no s'enteren d'aquestes coses,  que com van acabar en 0-0,van haver de fer prorroga i si en els 30 minuts més no marcaven anirien al millor de 5 penals, però no vam arribar las penals perquè els primers 15 minuts al madrid va marcar el primer i últim gol del partit! I sabeu qui el va marcar no? El guapo, xulo, flipat, cregut, sexyboom, guapeton, tio bueno del Real Madrid, el CR7!! jaja!!
No sabeu lo que vaig a estar a punt de fer, bueno de liar! Ara us explico:
Estava jo,  als sallents de costat de la llotja i vaig veure la Shakira, la vaig saludar i tot i la vaig felicitar per estar sortint amb el Gerard i tot això, però això abans que els donguéssin les medalles de plata als jugadors, bueno ara bé lo més bo. Estava passant el Gerard Piqué, i li vaig dir: deixa'm venir amb tu al camp! i ell va respondre: vine però fins abans de passar al camp, no et deixaran passar, això és saltar-se el protocol però em va prometre que si guanyaven la lliga i la Champions, i el club organitzava una festa al Camp Nou sortiria amb ell al camp!! i jo em vaig quedar: En serio? i ell em va dir: que si petita! Entre ell i jo hi ha molta amistat, sempre vaig a les festes majors del poble de Sant Guim de Freixenet, a la Segarra,  i el vaig conèixer allà ja que la seva àvia i la meva àvia es conèixen i son amigues des de fa molt, jo no ho sabia això abans però m'ho va explicar el seu germà, també es diu Marc com el meu!jajaja! Això ho vaig descobrir al seu llibre! Bueno a lo que anàvem, això no és lo més fort de tot! lo més fort és que vaig estar a punt d'insultar en persona Kakà, bueno és que jo conec als jugadors del madrid pel mote que els poso jo, per exemple Kakà=) cara d'ampans, Adebayor=) Aspirador(com li deia el SR a crackovia), CR7=) Sexyboom, etc. I em va sentir i jo..eehmmm...és que aixi us reconec! pero en realitat l'odio amb ganes! I també vaig felicitar a Cristiano Ronaldo per haver marcat el gol i poder dir però molt deprimida que estés però com a bona amant del futbol espanyol i anglès i alemany i italià haver donat l'enhorabona als campions tot i que no em feia gens de gràcia però bueno!
Vaig saludar a tots els jugadors xocant la mà! Jo sé d'una persona que sabent que he pogut xocar la mà al Villa estaria gelosa eh Mariia??jajaja! i la Marifa sabent que he xocat la mà al Bojan?¿ jojojojo! no em feu cas ke tic fatal!
I una altra de bona va ser:
Era l'aniversari dels meus germans, en feien 15 no i eso, i com que no havia comprat cap regal encara i eren les 20:30, doncs  vaig decidir comprar 2 samarretes del Barça i vaig intentar colar-me al vestidor, amb l'excusa que la Shakira volia anar a veure el Gerard, el seu nòvio, la millor parella del moment,vaig aconseguir entrar, després de 10 minuts subornant al guàrdia de seguretat, bueno li vaig acabar donant 65 euros però bueno, va valdre  la pena i vaig aconseguir que tots els jugadors les firmessin!! Pinto, alves, pique, puyol, adriano, xavi, busquets, iniesta, keita, mascherano, thiago, bojan, villa, messi, pedro, maxwell, afellay i els que queden, em fa molt pal escriurels tots! ja que estava allà, vaig dir, un autògraf nois?¿ però no me'l van firmar xk era hora de sortir escalfar! el mister em va fotre una bronca que flipas però bueno va valdre la pena arricar-s'hi noo?
Jajaja! molt bo!
Bueno nois, ara ens hem de concentrar amb la Champions, hem de guanyar a Madrid el dimecres perquè aixi el Mourinho tindrà que venir a jugar al Camp Nou, amb tàctiques d'atac i així el Barça podrà passar a la final!
La lliga ja la teniom al sac, per molt que el Madrid gunayi tots els partits, si el Barça també els guanya, serà campió per 3ª vegada consecutiva!

Bueno després d'aquest rollo us deixo....

muaaaaaks(K)(K)

♥iDoiiA♥Xateres&Tagueres♥Flipaat&Tetee♥Barçaa♥justENA♥BieberFever♥LoCaaHh's♥LaurAnnaJuuliaIdoiia♥Dennis Je t'Aime♥Guapees per sempre♥Villanera'Cesquera♥Bojanera'Piquereta♥NoooviiiiaaaSiiisteeerLLeoneraa♥Your Princess♥Carrión'Idoia♥CI' ALWAYS♥Buffonets sempre♥grandullon&petita♥Camping'11 genial♥Mestalla'11 deprimit&trist♥friends cole♥Sooou massa geeent♥
♥AlbAnnaMariaMarinaIdoiaMaria sempre♥ ♥MariaIdoiaMarina♥MeriIdoia♥AlbaIdoia♥AnnaIdoia♥MariaIdoia♥MarinaIdoia♥

3 comentaris:

  1. Jajaja kin morru lu de lees samarretees!! jaja ...la proximaa vegadaa vull k li diguiis al Bojan k em firmii amb dedicatoriaa :P
    Petoons Idoieetaaa :P
    ::..:Merii:..::

    ResponElimina
  2. yo ta matuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    YA LI PUDRIES ABER DIIIT K EM FIRMES UN AUTOGRAF I ME L'ENVIES, NOSE KOM XO WENUUU!!!!!!!! XK AMOR, ENS HEM DE KUENIXEER, EHH ;)
    TASTIMUUU! CescAddictaas&FabregasFever Sempree
    Your.Baby.Choniii♥ (...MaRiiAh...)

    ResponElimina
  3. no m'ho crec això de la shakira i lu dels vestidors i eso!!! hahaha!!!!!

    ResponElimina