23/4/11

Sant Jordiii Blaugranaa!! :P

Holaa!! Us parlaaa Merii(Mariaa Rivaas)Avuii es Sant Jordiii!! El diaa de la rosa i el llibree!!! Us han regalaat rosa o llibree?? Amii sii...el meuu pare jajajajaja!!!Unaa rosaa blanca been macaa :D Akii la mevaa rosaa :D
I mireuuu akestaa...MENCANTAA!! Es la rosaa perfectaa ;) :
A k molaaa???Unaa rosa BLAUGRANAA ;)
Dooncs...tambée us volia diir unees cosetees!!:
Sabiondaaa!!,sisi tu la PRIMERAA!!! Ens hem barellat uno o duees vegadees!! Eraa un jooc seesee!!! K em cauus de MARAVELLA!! I k haveuraa kuaan enss conecteem i parleeem!! Ii k...SABIONDILLA TIENE UN RATOON (8) jajajaja...Tastimuu Sabiondaaa'h!!
Nocilleraa!!,Sooom companyees de mées,d'aany,i de setmanaa a kshii?? Tenracordees kuaan ens portabeem malameent?? Kiins maals teempss akeells TT! Va seer kuaan ens vaam cuneixeer...jaja et deiaa mentirosaa o alguu aixiins!!Peròo aree ens porteem moolt bée...i soom GRAAANS amiguees!!
PiRülEtaa!!,jajaa ja veuree la sorprisee k em faráas!! Amb tuu tmbée comparteixoo molteees cosees...Com per exemplee...L'amoor per futbool...i per el BARÇA!! jaja...doncss ambb tu hee parlaat menyss,peròo tmbée em causs rebée...!!
Mariaa!!,ammb tuu encaraa no en tiinc mote..jaaa ens pusareem!! Peròo tmbée compartiim l'amoor per el futbool jaja i l'amor per el BARÇAAA!!!! Jaa kuaan et cunectiis parleem i ens poseem motee okss?? 
Marinaa,..de tu no se k diir...encaraa noo em parlaat...peròo et tinc al facee,i em posees "Me gusta" i tot alló...però mai et troboo cnectadaa TTxD...jaa parlaareem okss?? 
Buenuu noiis&Noiees Uus deixuu!! Nomées voliaa desitjar-voos BON SANT JORDII!! :D
Petoons!!
::..:Merii:..::
Xateree's;Sabiondaa'ss,Nocilleraa'ss,Piruleta'sSs,Tàguerees SEMPPREE!!!  Culée per SEMPREE ;)!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada