15/8/11

Per unes persones molt especiaals per a mii:)

Hoooolaaaaa! Idoo#♥# al teclaaat!
Avui entrada despres de molt temps dedicada a unes persones molt important per a mi!

MARIA PEREZ: la meva VILLANERA'CESQUERA'CESC_ADDICTA'FABREGASFEVEER♥ es mereix el primer lloc perquè és amb la que parlo més!
Nenaa! Ets una persona INOLVIDABLE, son molt moments que hem passat juntes, mes bons que dolents, senmpre m'has apoiat  amb toot, sobretot amb lo de l'Alex. Compartim moltes coses juntes, la nostra passió pel futbol, la nostra bojeriaa amb VILLAiCESC!, la lectura comuna de casi cada dia del diari sport!, les converses am,b tu pel msn, pel gmail i els coments amb les fotos del msn!
Son moltes coses que compartim juntes. TESTIMOMOLTISSIIIM amoreeh♥

MARINA BALP, alias MARIFAA! aiix*___* aquesta noia es la meva BOJANERA'PIQUERETA'LOVEROMA! tambe parlo molt amb ella pel msn. son moltes converses genials amb tu. em va encantar aquell video que em vas passar de quan vas anar al campus del Bojan. Ja saps que ets guapissiima ooi? bueno si que ho saps pq sempre t'ho dic pero bueno! Que sapigueu que es una genial persona i molt bona! T'ADORU carinyoo♥

En 3r lloc el meu Novio! el meu Denian, el meu Xurrii, amb el meu grandullon, el meu CarinyoCarinyotCarinyetCarinyin, el meu xurrimandungui, el meu romanticon, en fi el meu Dennis!
Aquest noi es mes que un tot, es molt a la meva vida. Ara, estem apsant les vacances junts amb uns amics a la casa del meu ex, bueno la casa de la platja de la seva avia, som a Sardenya. Mare meva, es una fantastica illa, m'estic emportant un munt de record d'allà. Una tarda, mes ben dit un vespre, em va preparar un sopar al mar per veure la posta de sol i donar un volt per la vora del mar agafats de la ma. va ser precios aquell moment com la rpiemra nit que vam passar junts! T'amo amoor♥

Ara be la meva Merii i la meva Alba que me les estimo un pilot! la merii es la meva pirulettah i ja sap que pot confiar amb mi i que moltes vegades aprlem pel msn! Son moltes converses inolvidables amb tu! I tu alba que ets la meva CHUPA-CHUP son moltes respostes apassionants als fòrums del tags! sou GENIALS nenes! Us estimo molt♥

ara venen els meus germans, l'Alex,  que va néixer primer i tot seguit el Marc, es el meu germa gran, per dir d'una manera el meu exemple a seguir a casa perque es guapo, esta bastant bo i es llest epro es una mica pesat. pero ja sap que sempre serà el meu FLIPAAT♥ i uqe no hi haura mai algu que el faci fora en aquest lloc.
El Marc, es el meu germa prefe perque li tinc molt carinyo i es en el que m'assemblo mes sobretot en la forma de ser, tenim el mateix caracter! pero ja sap que sempre serà el meu TETEE♥ Gràcies a ells soc on soc ara, soc la mimada de casa si pero gracies a ells m'he recuperat de moltes coses, des de la meva lesio al genoll fins a les depres per haver-ho deixat am algu. Sempre podran comptar amb ells i ells amb mi. us ESTIMO moltissiiim♥

ara venen els meus idols del mon de l'esport. En el Futbol son el Cesc, el Gerard, el Villa i el Bojan.
Del Cesc puc dir que quan ell va marxar a l'arsenal, jo només tenia 6 anys pero m'enrecordo que l'havia vist jugar en un partit quan jugava a les categories inferiors del Barça. Una de les converses que mes recordo d'haver parlat amb ell va ser fa 2 anys amb la emva cosina de 5 anys, aqui la escriure: Estava jo a casa els meus tiets amb el meu portatil i ve la emva cosina de 5 anys. Jo estava mirant fotos i quan ella va venir estava mb les fotos del Cesc i em pregunta: qui es? i jo li dic: el Cesc Fàbregas i ella: qui? i jo: un futbolista del barça que va marxar a jugar a l'arsenal pero se que algun dia tornara a jugar a casa i ara hi penso i dic: jo ja sabia que es compliria!
Del Gerard Pique puc dir que es una gran persona i molt generosa! Me l'estimo molt i es un gran exemple a seguir.
Del David Villa doncs que no se perque pero el que ens uneix ems es que som nascuts al mateix poble, Tuilla Asturias. Estic orgullosa d'haver nascut allà pero mes orgollosa de seer catalana!
i Del bojan no se que dir pq ell ja ho sap tot nomes li vull dir que el trobo a faltar multissiim!
En el Basket son Rudy Fernandez, pau gasol, navarro i Rodrigo San miguel.-
Del Rudy puc dir que es una de les grans estrelles de la NBA pero tambe que es molt guapo!
Del pau que es el meu ido l des de fa ems temps que diguem i a mes tinc una camiseta dels lakers firmada per ell!
Del Navarro  que gracies a ell jo vaig aprendre a encertar els tirs lliures quan jugaba a basket. De vegades anavem a entrenar al palau blaugrana i el Navarro em va ajudar molt! li dec molt!
i el rodrigo San miguel, ex-jugador de l'assignia manresa i actual jugador dels power electronics valencia es el meu exemple a seguir en el mon del basket. Es el meu rodri, el meu Sanmi, sempre l'he anat a veure al camp i li he donat sort, m'enrecordo que un cop, en un partit, es va lesionar  iova estar 3 mesos i 15 dies sense poder jugar, aquell dia jo hi ahvia anat i s'havia el braç des del colze fins al canell i estava plorant i tot. Em vaig apropar a la banqueta i li vaig dir: on t'has fet mal? Estaras apunt per jugar amb el barça? Tu estas be? ell amb va abraçar amb un braç i em va fer un epto a la galta i jo ja veig que estas mal.
Del Tennis es el rafa nadal, l'adoro sobretot el seu somriure!

En el següent lloc el meu cosí gran Adrià.Es un gran exemple a seguir. Ell és advocat i és l'advocat de la familia. Sempre m'ha protegit en tot i m'ha cuidat. T'estimo mooltiissiiim cosiineet♥

Ara ve el Mario Casas que es el meu actor preferit i una petita part de la emva vida. A l'estrena a madrid de 3MSC♥ que hi vaig anar el vaig veure i em vaig emocionar tant que casi em desmaio!

I per ultim els meus pares que son els millors del mon. Suposu que aixo ho dic perque son els meus apres pero s'ho mareixen!

I ara si per ultim lloc l'anna calvo porcel! una de les editores del blog, la emva ¡NoviaSisterLleonera!

petunarruuus gamberruus!:)

idoo#3#4shiieempree♥FabregasT'ADOROO!#

2 comentaris:

  1. gràcies per ser la última. Ja et val..T.T

    ResponElimina
  2. Carinyeet! Ho sento però és que quan ja ho tenia tot fet, se'm va borrar i no m'enrecordava de com ho tenia posat i ho vaig posar com vaig poder:) D'aqui a uns dies estigues atenta que potser tindràs una surprise:D
    ~Idoo#

    ResponElimina