19/8/11

1899...Neix el club que porto al cor♥!

Eeei!! Aquii idoo#
Sabeeu quèè? el barça va guanyar el primer titol de la temporada al Madrid!
Som SUPERCAMPIONS d'ESPANYA!
Jo vaig anar al CAMP NOU amb tots els que estavem a Sardenya! Estavam allà però vam decidir anar a passar el dia BCN per poder veure el Barça! i estava just damunt del tunel de vestidors del barça!
no sabeu quan vaig patir nooiees! pero em vaig alegrar molt quan va sortir a jugar el Cesc!!! alla amb unes amigues li vam dir: SOORT guapoo:$ i ens va sentir a més eeh! vaig dir: madre mia*___*quin culet que te! el te molt ben posat eehh nooiees? perque estavem tots i a totes les noies ens agrada moltissiim i elles van dir: es que te molt bon cos!hahaha:)
Quan hi va haver mal rollo jo estava per saltar al camp i tot pero el meu ex em va parar i em va dir: et posaras en un problema molt gordo! pero jo li vaig dir: mira si poso en problema gordo el Gerard, el Messi i el Busi em treuen de l'apuro! pero ell va dir: mira el mou li posa el dit a l'ull del tito! i jo: queee???? i li vaig dir: si mai em trobo el mourinho pel carrer el mato!
A sobre targeta vermella al Villa epr defensar els seus amics!! pero almenos targeta vermella a l'ozil i al marcelo!
Els del madrid son tots UNA COLLA DE PRINGATS!hahaha:)
que jo portava tot el dia passejant epr alla i veig els jugadors venint amb el cotxe, bueno tots i diem: VISCA EL BARÇA i MOLTA SOORT NOIS! mes d'un ens va somriure, i ara no m'enrecordo que el Gerard Piqué i el Cesc ens van dir a les noies: "GUAPEES! i Sexyys!" i nosaltres:"gracies guapoos!"! mare mevaa! que la meva LESBII, la LAAUU l'adora i jo li vaig explicar que el coneixia i per aixo estem a primera fila, una mica va ser gracies a el Gerard que va demanar que ens guardessin les entrades!
un missatge al gerard: GRACIES PER GUARDANT-SE LES ENTRADES,MOLTES GRACIES! i de passo li pregunto si venia el seu germà que feia molt temps que no el veia!
no sabeu lo eufòrica que estava jo allà cridant i cantant les cançons que s'havien de cantar!
Vam començar per l'himne del barça: 
tot el camp, es un clam, som la gent blaugrana, tan se val d'on venim, si del sud o del nord, ara estem d'acord estem d'acord, una bandera ens agermana. Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom que el sap tothom: BARÇA, BARÇA, BAARÇAA! Jugadors, seguidors, tots units fem força, son molts anys plens d'afanys, son molt gols que hem lluita i s'ha demostrar s'ha desmostrat que mai ningu no ens podrà tòrcer. Blaugrana al vent, un ciurt valent, tenim un nom que el sap tothom: BARÇA, BARÇA, BARÇAAA♥!
despres, quanm vam sortir el madrid abans de començar el partit: ESE PORTUGUES, HIJO PUTA ES!
I Quan marcavem: O LE LE, O LA LA, SER DEL BARÇA ES EL MILLOR QUE HI HA! i tambe l'altra versio: O LE LE, O LA LA, SER DEL MADRID ES EL PITJOR QUE HI HA! I també: porque porque porque? porque? porque? porque porque porque? porque? porque? Una altre de les cançonetes va ser: campeones campeones oe oe oe, oe oe. Jo vaig cridar una quan  el messi va marcar el segon gol: SUPERMESSIIII!hahaha_:) El messi es un home de poques paraules pero quan va besar l'escut anava dedicat a una persona i jo ja se qui es. Em va costar 5 minuts pillar-ho pero al final ho vaig entendre.
i aixi tot el rato!
Ens vam quedar a dormir a l'hotel on estan el del madrid i també el cesc i ahir el mati, a les 9 hem amrxat despres d'esmorzar. Jo dormia amb la Laura a l'habitació del costat del cesc, haviem pagat per estar allà expressament, era una suite, bueno tots estavem en suites. Abans de dormin-se, allà ales 2 de la matinada o mes perque vam anar a canakletes i tot a celebrar el titol despres de veure com donaven la copa i feien la volta d'honor, vam  trucar a la seva habitació i ens va deixar entrar, només el voliem felicitar pel seu primer titol i pel partit que hyavia fet i jo li vaig ser sincera i li vaig dir: quan et van fer la falta, em pensava que estaves lesionat i estava apunt per saltar al camp oper veure si estaves be pero un amic em va parar. I aqui ell, em diu que esta be i m'abraça i em fa un eptó a la galta!
quan vam anar  a canaletes, a celebrasr el titol, ens vam trobar els emsu cosins pekes i les emves cosines pekes amb els meus tiets i el meu cosi gran Adria, el mes gran dels meus cosins.
petoons:)

idoo#4shiieempree#7alwaays#BARÇA a mort♥#




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada