29/4/11

Feliiciiiitaaaats Albaa♥

Holaaaaa!
Avui mcarronis al  teclaaaat agaaain:)
I sabeu pq estic aqui? doncs pq es l'aniversari de la nostra albettaaa!jajaja!
Nena, ens tenim que posar un mote sii? Que et sembla Xupa-xups? Si t'agrada ja saps okk?
Bueno ak iet deixo uns quants pq's:
^ pq em caus tb
^^ pq ets una altra de les parts mes important del nostre blog
^^^ pq ets la emva amiga
^^^^ pq sempre en tindras aqui x toot!
^^^^^ pq sempre estare al teu costat en els moments bonic i dolents
^^^^^^ pq ens has demostrat que ets una amiga de debò!
^^^^^^^ pq sempre seras una taguera&xatera
^^^^^^^^ pq tu mareixes
^^^^^^^^^ pq ho dic jo
^^^^^^^^^^ pq sii!

Espero que hagi quedat clar el pq entesoos?

Nena que tinc una sorpresa per tuu! Es un collage fet per mi!



només em falta dir-te un cosa carinyet: FELICITAAATS!!!!DISFRUTA D'AQUESTS 12!jo tambe he apssat pr aki!!!

muaaaaks(K)


By: iDoiiA♥

5 comentaris:

  1. Felicitaats Nocilleraa'h mevaa!! No puuuc poosaar rees perrk men tiinc k anaar!! TT Testimuu! Ya teniim la mateixa edat de nou jaja :P petoons
    Merii

    ResponElimina
  2. Gracies noies!!! TT (plorant d'emoció) ^^ sou unes cracks!!! Idoia! M'encanta el nom! GRACIES a totes!! ^^

    ªlba

    ResponElimina
  3. Llavors vols ser la meva Chupa-Chup?

    Teestimo petitaa!

    iDoiiA♥

    ResponElimina
  4. Chupa-Chup's 4eveeer!!!

    Testimo petitaa!

    iDoiiA♥

    ResponElimina