28/4/11

Felicitaaaaats PiRuLeTaH!!!

Holaaaaa!!!
Avui macarronis al teclaaaaat:)jajajaj
I sabeu pq estic  aquii? Pq avui és l'aniversari d'una persona, que es una de les parts mes important del blog i k també es la meva PiRuLeTaH!!!jajja! I sabeu qui és o noo? Es la maria rivaas!jajaja!
Nenaa, que et vaig prometre 2 sorpreses, una és un collage nostre i la segona, com que sé que t'agrada molt el bojan, depsres d'insitir-li durant 30 minuts, vaig aconseguir que et felicités per correu, o sea, que m'envies un correu felicintant-me a mi!
Ara et poso tal qual es el correu:

Idoiaa!
Després que em vas insistir tant en què volies que felicités a una amiga teva i  gran fan meva, aqui em tens, fent-la!
Maria,
Només volia dir-te que passessis molt bé aquest dia tan especial per tu amb tots els que t'estimes.
En resum, felicitats maca:)
petons

Bojan...:)

Estic d'acord amb el Bojan en que apssis un bon dia amb toots!
Nena, només em queda per dir-te que t'ho passis molt bé!
Testimo molt petita!
Ara escric aqui uns quants pqs estic aqui:
^ pq em casu mb!
^^ pq hi ets toot:)
^^^ pq testimo moltissim
^^^^ pq ets la meva PiRuLeTaHh
^^^^^ pq sempre seras la meva amiga
^^^^^^ pq sempre estaras qqui fent-me costat amb toot
^^^^^^^ pq tu mareixes
^^^^^^^^ pq si
^^^^^^^^^ pq ho dic jo!

Espero que hagi quedat clar pq estic aqui entesos?

molts petoooonets a toooteees!

iDooiiA♥

P.D: Dema estare un altre cop aqui al teclat per la meva albetta!
P.D2: Ara pujare una nova entrada informant del barça!

El collage:

4 comentaris:

  1. Jajaja!! Graciees uapiisimees!! Sabeeuu kk? M'haan regaalat la samarreta del Barçaa!! Diooosh!! El Bojaan!! Diga-li això: Moltes Gracies uapiisiim!! :D
    Mencanta el collagee!Moltees graciees! testimuu PiRuLetAa''h!! I atii tmbée nocilleraa'hh!! ;) <3

    ResponElimina
  2. Feliiciitaatttssssss sabiooondaahh!

    ResponElimina