7/3/12

1 anyeeeet♥

Heeeeeey!
Aqui Idoo♥
Sabeu què??:O
Dilluns el bloc va fer 1 anyeeet! aixi que he decidit pujar una entrada epr felicitar-lo!!!! Veigque soc la unica que ho ha vist eh?? jajajajaja
per cert vam fer una pagina al Facebook per anar actualitzant des d'allà perquè les que en teim ens hi connectem molt sovint, Les que en tenim som totes menys l'alba! Per cert anat al tema que anava, ja se que vaig amb retard pero jo la setmana que be començo els trimestrals i tinc que estudiar!
Aixi que aniré ràpida!
El blog fa un any que el vam crear i també fa 1 any que totes som amigues que diguem! aixi que FELICITAAAATS♥ jajajaja

~Idoo#

2 comentaris:

  1. UnAny<3 Noies us estiiiiimo!
    El qe passa esqe no men recordo de la contre ni de l'usuari del bloog; ja m'enviaareu un correu.
    anna00calvo@gmail.com.
    El més abans posssible.
    Ah, i no us en vau enrecordar del meu aniversari eh, ja us val neniiis. Encara així us estimoooooooo!<3 Un anyet ja..com passa el temps.
    SOU MOOOOOOOOLT!

    ResponElimina
  2. Annnaaaaaa♥
    No és que no ens en recordessim, el que passa és que com que fa mil que no parlem totes doncs no vam fer res:)

    ResponElimina