3/1/12

Els meus mangesssss xD

Holaaaaaaaaaaaa!
Vaja, tenim aquest blog ben abandonat! :O Weno gent m
'he passat a penjar uns manges que vaig fer l'altre dia, espero que us agradin ;)
PD: tinc una sorpresa per a les noies del tags fan xat, ja ho penjaré ;)

Més coses, al tags seguim sense xat :OOOOOOOOOOOOO i jo pregunto: modeeeeee quan de temps tardes a casarteeeeeeeee!!! xD :(((( weno fins aki albi, xaoooo ;)
éé k sen olvidaaaaaaaaa von any nou 2012!!!!!! ja me contareu kom han anat els nadals!!!


5 comentaris:

  1. Hola, Igualment, bon any nou.
    Com es que no vau penjar res del Madrit Barça.
    Va ser un partidass

    ResponElimina
  2. Ja mextranya que la Idoia no s'hagi passat, pero no et preocuìs, pronte penjara alguna cosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD

    ªlba

    ResponElimina
  3. Albaaa♥Aaaaliii♥
    Avui penjaré algu del clàssic!:) Es que no he tingut temps!!! Entre deures, treballs, exams, etc. no he tingut temps! Avui penjo sens falta!

    Bon any igualment!:) i bons reis:D

    idoo#

    ResponElimina
  4. ostiiiiiiiii, fa temps ens vem trubar en el xat del tags, i em veu enviar la web aquesta, no savia que tu treballavas en ella idoia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si que hi col·laboro. Sóc l'administradora més gran de la pàgina1:) Per cert com et dius??

      ~idoo#74eraa~

      Elimina