8/10/11

FESTA DELS SUPERS 2011♥!

Noieees i nooois!
Com esteu? jo molt bé!
Sabeu qui sóc? la admii mes gran de totees! hahaha(: la setmana passada vaig fer els 14 anys!
Bueno sabeu perquè estic avui aqui, actualitzant el bloc??
Perquè el dissabte 22 i el diumenge 23, es celebra la FESTA DELS SÚPERS!
Doncs si nois i noies si, i aquest any hem de derrotar els fantasmes Pla, tot i que a mi el Sr. Pla m'agrada eeh? Com a es meves nenes, la Nit i la Txell que algun altre dia ja els hi dedicaré una entradeta al bloc com va fer l'Anna, que si no actualitza és epr una cosa que li va passar, que li va dedicar a la Sandra!
Doncs això, i què cridarem? Cridarem: UH OH NO TINC POR!
Aqui us deixaré el link.
http://www.youtube.com/watch?v=4KIQQX8K2e0

Que sapigueu que jo hi aniré el dissabte, la admii mes guapaa, la Maria Perez ho té que confirmar i la admii mes bojanera, la Marina hi va el diumenge!
Les altres admiis no en sé res!

un petó molt gran(:

idoo#

2 comentaris: