23/10/11

Feesta dels supers 11'

Hooola! Feiaa mil que no ficaba una entrada..! Sooc la Mariiaa,o Merii,com em volgueu diir..!

Aneem per feiina,perke l'obkectiuu d'aquesta entrada es per sabeer si heu anat a
la FDS...!

Jo he anat avui,estaba PETAT,m'ho he passat G-E-N-I-A-L,encara que no m'he poguut apropar
a laparadeta del TAGS :'(
i no he vist ni als teràpiaa nii als polserees nii tampooc a la Idoo ♥


M'ha fet molta iluu una cosa,que us semblara una tonteria,pero bueno...pero esque posaven cançons de l'antic cluub super 3 *__* ii claar,son tants records $:





Esperoo que l'anyy ke ve kedeem tootees per la FDS kee ens ho passarem geniaal ;)


Peetooons


~Merii-.

P.D:uus posso un parell de footoos de tota la gentada ke hi habia (:

No es podia ni passar si os doneu compte tt'





2 comentaris:

  1. Meeeriiiii(L)
    jo hi vaig acabar anat els 2 dies pero no vaig veure a ningu! Tampoc vaig anar a l'stand del tags perque no em van deixar! Tampoc vaig veure ni a la Nit ni a la txell.
    Però vaig poder parlar amb els polseres! Faltava l'Alex:( pero vaig poder felicitar la joana personalment!
    I bueno vam fer de tot, xerrar, explicant-se coses,... Quan vaig veure el Mikel vaig correr cap a ell i el vaig abraçar i li vaig fer 2 petons! i Vaig agafar l'igor per despistat i em vaig llençar a sobre! hahaha(: la seva cara: :O

    idoo#

    ResponElimina
  2. IdooO! kiin morru tiiaa *_*bbbff el MIKEEEL! alaa alaa ja m'agradaria ami ser tu (:
    Ja ens veureeem!
    Merii-.

    ResponElimina